|
андыктан ар бир сөздү баалаңыз. Кабарыңызды, артыкчылыктарыңызды жана аракетке чакырууңузду мобилдик экрандарда оңой сиңире турган форматта ачык айтыңыз. Жарнамаңыздын мазмуну экрандын ар кандай өлчөмдөрүнө жана токтомдоруна ыңгайлашуусун камсыз кылуу үчүн жооп берүүчү дизайнга артыкчылык бериңиз. Жооптуу дизайн бардык түзмөктөрдө ырааттуу жана колдонуучуга ыңгайлуу тажрыйбаны камсыз кылып, позитивдүү өз ара аракеттенүүнү камсыз кылат. Сенсордук экрандарда оңой навигациялоону
жеңилдетүү үчүн баскычтар жана формалар сыяктуу интерактивдүү элементтерди жайгаштырууну карап көрөлү. Frictionless колдонуучу өз ара аракеттенүү колдонуучулардын каалаган аракеттерди жасоо ыктымалдыгын жогорулатат. Дисплейге, функцияга Whatsapp номерлер тизмеси же жүктөө убактысына байланыштуу көйгөйлөрдү аныктоо жана чечүү үчүн ар кандай мобилдик түзмөктөрдө жарнама мазмунуңузду үзгүлтүксүз сынап көрүңүз. Мобилдик платформалардагы колдонуучунун канааттануусу үзгүлтүксүз жана жагымдуу тажрыйба менен тыгыз байланышта.
оптималдаштырууга артыкчылык берүү менен, сиз олуттуу колдонуучу базасынын каалоолорун гана канааттандырбастан, ошондой эле мобилдик борборлошкон санариптик пейзажда ийгиликке жетүү үчүн кампанияңызды жайгаштырасыз. Мобилдик колдонуучунун тажрыйбасына ыңгайлашуу эффективдүү жана колдонуучуга багытталган жарнамалык мазмундун өзгөчөлүгү болуп саналат. Чакырууларды (CTA) эффективдүү киргизүү Жакшы иштелип чыккан аракетке чакыруу (CTA) - бул катышууну жарнамалык мазмунду түзүүдө конверсияга айландыруучу негизги нерсе.
|
|